Info til foreninger

Kære foreninger 

Denne side er til jer der bruger hallen og fodboldbanerne dagligt eller ofte, og har brug for overblik, generel og relevant info. Det er oplagt at gøre nuværende og kommende trænere/instruktører og medhjælpere opmærksomme på denne, så vi kan sprede vigtig information som det første. I er selvfølgelig altid velkommen til at stikke hovedet ind på kontoret med spørgsmål og evt. ønsker. Der er ligeledes lavet et foreningshjørne i forgangen, til alt fra ofte brugt udstyr, dueslag til post og tavle med vigtig information.

GENEREL INFO

Nøglebrikker

Ny nøglebrik

Skal i have ny nøglebrik, kommer i ind på kontoret mellem 08-16, så sidder Nikolai eller Henriette klar til at hjælpe.

Opdatering

Hvis din nøglebrik ikke virker til nogle eller alle døre/skabe du har adgang til. Skal den højst sandsynligt bare opdateres. Vi har 2 opdateringsbokse i centret, hvor du selv kan gøre det. I forgangen ved hovedindgangen og ved indgang til Hal1

Vejledning:

  • Hold din nøglebrik foran boksen til den lyser grøn
  • Den er nu opdateret
  • Hvis den stadig ikke virker, så kommer du ind til os på kontoret og får hjælp

OBS: Tjek at du ikke er kommet til at låse døren til Hal 1. Hvis du har, holder du bare brikken på boksen igen 😊 

Førstehjælpskasse

I finder førstehjælpskasse og udstyr i den sidste hvide skuffe i forgangen markeret med rødt kryds.

Post til foreninger

Hver forening har et dueslag i foreningshjørnet, hvor vi ligger post og pakker. I må meget gerne tjekke regelmæssigt, om der skulle være noget.

Bookinger

Ønsket info ved alle bookinger fra foreninger:

Dette letter alles arbejde, så vi undgår lange mailkorrespondancer og gør det synligt på infoskærmen for vores og jeres gæster, hvad der sker i hallen og hvem der spiller/træner.

Ved bookinger af træningstider og kampe:

  • Dato og tidsrum
  • Lokale/hal
  • Er det kamp eller træning 
  • Holdnavne
  • Kontakt person med telefonnummer og mail

Ved booking af møder og andre arrangementer:

  • Dato
  • Lokalenavn
  • Antal personer
  • Borde og stole opsætning 
  • Evt ekstra udstyr som projektor, højtaler m.m
  • Hvem holder mødet/navn på arrangement
  • Kontakt person med telefonnummer og mail


Deadline for info til alle bookinger skal gerne ske senest 4 uger før, for at vi kan sikre den ønskede service ifh.t bemanding og opsætninger.


((Alle ekstra bookinger af lokaler fra FREM gratis. Kræver ekstra opsætning osv betales mandetimer for dette ))

Kontakt Idrætscentret

Ferielukning i SIC

  • Vinterferie16.02.2026 - 22.02.2026 - Åben med reduceret service niveaus, men kan lukkes med minimum 1 måneds varsel ved behov for gennemførsel af servicearbejder
  • Påskeferie: 02.04.2026 - 06.04.2026 - Åben med reduceret service niveaus, men kan lukkes med minimum 1 måneds varsel ved behov for gennemførsel af servicearbejder
  • Sommerferie: 01.07.2026 - 31.07.2026 - LUKKET
  • Efterårsferie: 12.10.2026 - 18.10.2026 - Åben med reduceret service niveaus, men kan lukkes med minimum 1 måneds varsel ved behov for gennemførsel af servicearbejder
  • Juleferie: 23.12.2026 - 01.01.2027 - LUKKET

UGENS PROGRAM

Responsive Iframe with Scrollable Content

FASTE BOOKINGER I HALLERNE

BOLDBANER

Banerne kridtes hver torsdag i udesæsonen af Erik, og bliver slået hver mandag og torsdag, dette står kommunen i øvrigt for.